19 Mayıs 2016 Perşembe

Zululuzu-İKSV

Portekizli bir ekip oynuyor Portekizce, Fransızca ve İngilizce dillerinde oynanmakla birlikte Türkçe üst yazı kullanılıyor. Kendini post modernist olarak tanıtmış bir ekip var karşımızda. Bence bu detay ilgi çekici çünkü çok duyduğumuz bir laf olsa da ülkemizde post modernizm ülkemize daha uğramadı var olup olmasıyla o kadar ilgili değilim ama tiyatroyu tiyatroyla eleştirmeleri bir derece tabulara saldırmaları benim hoşuma gitti. Ben elbette ki yettiştiğim Sosyal politik koşullar içinde kara kutuya karşı çıkamam çünkü eğer Portekiz de kara kutuya karşı çıkılrsa tiyatro elbette kendine yeni yollar yeni bir sahne yeni bir anlayış yaratacaktır ama bunu Türkiye'de yaparsan ben ileri ki gelecekte kendi geleceğimin olumlu olacağını söyleyemem. Oyunculukları çok sevdim ses tonlarını çok sevdim ve bana her şey çok doğal geldi. Ve yazı mı sonladırmadan önce üst yazı konusunda çıkan aksiliğin çok önemli olup olmadığını sormak isterim helle ki karşımızda kendini bu kadar iyi anlatan beden dilini kullanabilen bir ekip varken bence bütün oyun Portekizce bile olsaydı belki anlatılan değil ama duygular bana yine geçerdi

2 yorum: